Ako schudnúť vodou

14.10.2020

Pitie veľkého množstva vody môže byť užitočným nástrojom v arzenáli dietera, keď je cieľom chudnutie. Pomáha zvyšovať váš metabolizmus, potláča chuť do jedla a pomáha znižovať váhu vody. Dostať do odporúčaných 8 - 10 pohárov denne môže byť ťažké, ale s odhodlaním budete čoskoro na dobrej ceste k tomu, aby ste vodu využili vo svoj prospech pri chudnutí.

Pite vodu po celý deň. Pitná voda počas dňa vám môže pomôcť, aby ste sa cítili plní bez toho, aby ste konzumovali vysoko kalorické nápoje, ako je mlieko, čaj s mliekom, džúsy a občerstvenie, vďaka ktorému priberiete. Môžete tiež jesť menej, keď si doprajete občerstvenie, pretože by ste už mali mať pocit, že ste plní. Konzumácia menej kalórií denne môže pomôcť pri chudnutí. 


Pred každým jedlom vypite pohár vody. 
Pocit sýtosti vám pomôže menej jesť, a tým pádom spotrebuje menej kalórií na zlepšenie výsledkov pri chudnutí

  • Nezabudnite tiež sledovať veľkosť porcie a príjem kalórií. Voda nezruší nezdravú stravu. Pred jedlom, počas jedla a po ňom, vypite plný pohár vody, aby ste uľahčili trávenie a urýchlili chudnutie z vody. Voda pomôže vášmu telu rozkladať potravu a vstrebávať jej živiny.

 

Sladené nápoje nahraďte vodou. Namiesto pitia sódy, alkoholických nápojov, smooties alebo iných vysoko kalorických nápojov si vezmite pohár alebo fľašu vody. Výmena za nízko kalorický nápoj za vysoko kalorické alternatívy vám môže ušetriť stovky kalórií denne, čo ďalej pomáha pri chudnutí. 

Konzumujte akúkoľvek konzumáciu alkoholu rovnakým množstvom vody. Tento zhodný príjem tekutín by sa nemal započítavať do vášho denného príjmu vody. Akákoľvek voda, ktorú na tento účel vypijete, by mala dopĺňať váš denný cieľ v oblasti vody. 

Pite vodu a znížte príjem soli, aby ste schudli. Zníženie množstva potravinovej soli, ktoré konzumujete, vám môže pomôcť rýchlo schudnúť vodu, najmä v kombinácii so zvýšením denného príjmu vody.

  • Na dochutenie jedál vyskúšajte namiesto soli iné príchute a koreniny. Čerstvé bylinky alebo cesnak nemajú negatívny vplyv na zdravie a môžu byť pridané do chuti mnohých jedál.
  • Ak značka ponúka možnosť s nízkym obsahom sodíka, rozhodnite sa pre túto. To je ľahký spôsob, ako si vychutnať jedlá, ktoré máte radi, bez zbytočného solenia.
  • Obsah sodíka nie je vždy zrejmý, skontrolujte preto výživový štítok. Konzervovaná a mrazená zelenina má vysoký obsah solí, rovnako ako väčšina jedál v reštauráciách. Mnoho reštaurácií teraz zverejňuje informácie o výživovej hodnote online, takže si ich môžete pred objednaním skontrolovať.