Jednoduché kroky, ktoré vám pomôžu udržať si novoročné predsavzatia na  chudnutie

19.01.2021

Nový rok znamená pre mnohých ľudí nový začiatok. Pre niektorých to znamená stanovenie si zdravotných cieľov, ako je chudnutie, dodržiavanie zdravšej stravy a začatie cvičebnej rutiny. Žiadny šok, ale 45% z nás sa v januári rozhodlo schudnúť. Či už je vaším predsavzatím zhodiť pár kíl alebo zmeniť celý životný štýl. Prečítajte si niekoľko najlepších tipov, ako dodržať toto predsavzatie . 

1. NEMIERTE PRÍLIŠ VYSOKO 

Stanovte si realistický cieľ a držte sa ho. Ak si to od začiatku nastavíte ako svoj cieľ, je pravdepodobné, že do víkendu svoje kroky nenasmerujete do  Mcdonald's. Dajte si malý cieľ .. Keď to dosiahnete, odmeňte sa (nie jedlom) a choďte k ďalšiemu cieľu. 

2. ZMEŇTE ŠTÝL ŽIVOTA , NIE ŽIVOT

Len čo si vyberiete správny plán / nápad na chudnutie, neobťažujte sa ním. Vyskúšajte svoj normálny život a považujte to za dlhodobú zmenu životného štýlu. Prispôsobte svoj plán chudnutia bežnému životu, neprispôsobte svoj život plánu, pretože čoskoro stratíte záujem a vrátite sa k starým zvykom. 

3. EXPERIMENT S RECEPTAMI 

Ak ste si pre svoju cestu chudnutia vybrali zoštíhľujúci svet, môžete vytvoriť doslova 100 rôznych receptov. Dôvod, prečo  funguje zoštíhľujúci svet , je ten, že nič nie je mimo hraníc. Pripojte sa online a hľadajte nové a zaujímavé recepty. 

4. JEDLO PRIPRAVUJTE RÁNO  

Ak si z tohto článku vezmete iba jednu radu, vyberte si túto. Nemohol by som žiť bez môjho pomalého sporáka .. Zvyčajne na konci dňa prestanem mať záujem o vytváranie nových a úžasných jedál, ktoré môžeme zožrať. Ráno mám vždy väčšiu motiváciu. Celú prípravu môžete urobiť ráno a večera je pripravená . 

5. RAŇAJKUJTE 

Nie ste raňajkový typ? Zmeňte to  .. rýchlo! Raňajky sú najdôležitejším jedlom dňa. Naštartujete správnu cestu, znížite pokušenie na občerstvenie a dodáte telu energiu, ktorú potrebujete .A nie ... káva nie sú raňajky. 

6. PLÁN, PLÁN, PLÁN 

Každý týždeň si doprajte čas na naplánovanie každého jedla, ktoré si plánujete strčiť do úst počas nasledujúcich 7 dní! Nielenže nebudete mať ospravedlnenie, že ste sa odklonili od plánu, ale výrazne to uľahčí váš nákupný zoznam. Kúpte si roztomilú knihu plánovača jedál a o všetkom majte prehľad. 

7. ZLIKVIDUJTE ZLÉ POTRAVINY 

Je 19. januára a môj dom je stále plný vianočnej čokolády! Preto sa nevraciam k plánu, kým to nezmizne. Buď to zjedzte, alebo zlikvidujte .. pretože ak je to stále v skrini, podľahnete určite! 

8. CHUDNUTIE CHCE ČAS

 Chudnutie sa nedeje cez noc a budúci týždeň nebudete v cieli. Akceptujte, že sa jedná o dlhodobú zmenu životného štýlu, nie o rýchlu nápravu. Budúci týždeň sa nemôžete vrátiť k vypchávaniu tváre , brucha a starému sposobu života .

9. VZDAVAJE SA ZLÝCH NÁVYKOV POSTUMNE

 Ak sa chcete vzdať kofeínu, alkoholu, cukru, sacharidov atď ... nevzdávajte sa ich cez noc. Vaše telo pôjde do šoku, bolesti hlavy prídu a garantujem vám, že to vzdáte do 24 hodín. Bol som tam.... Postupne znižujte príjem. Okamžite zniźujte  na polovicu najmenej 7 dní, potom znova na polovicu atď. 

10. CVIČENIE 

Ak máte v úmysle venovať sa cvičeniu ako súčasť svojho plánu chudnutia, je to úžasné. Pomáha každé malé  .. ale nezbláznite sa zo dňa na deň. Slogan vás čoskoro unaví. Začnite sa viac hýbať, choďte každý deň na 20 minútovú prechádzku a postupne viac a viac .

11. CVIČTE PRE SEBA 

 Nie je nič horšie ako cítiť tlak okolia na chudnutie a cítiť sa trápne, keď ste nedosiahli svoj cieľ. Verte mi, že som tam bol, okolie je niekedy veľmi kruté a som si istý, že polovica mojich priateľov a rodiny si často myslí že pokračujem v zlej životospráve ako predtým. Nemusíte všetkým hovoriť o tom, že chudnete, pretože čoskoro uvidia výsledky a potom si môžete vychutnať milé komentáre.