Skúste chudnúť s nami

14.10.2020


1. Vyskúšajte diétu so zeleným čajom.
Tento si vyžaduje iba to, aby ste mali pohár 8oz alebo horúci alebo studený zelený čaj štyrikrát denne, keď vstanete a pred každým jedlom. Čaj pomôže zvýšiť antioxidanty vo vašom systéme a pomôže vám cítiť sa pred jedlom sýty, a teda jesť menej. 

  • Dajte si namiesto občerstvenia viac čaju. Prírastok tekutín vám pomôže pri chudnutí, ako aj pri nekonzumovaní toľkých kalórií z jedla, aké máte.
  • Pokračujte v pití vody po celý deň. Zelený čaj vás môže skutočne dehydratovať. Aby ste tomu zabránili, dajte si k čaju bežné množstvo vody.


2. Vyskúšajte odšťavovaciu diétu.
Je to vynikajúci a ľahký spôsob, ako prijať vo svojej strave viac ovocia a zeleniny. Nájdite dobrý odšťavovač alebo mixér, ktorý zabezpečí, že jedlo bude mať hladkú konzistenciu. Môžete sa rozhodnúť, že si počas tohto obdobia dáte iba džús, alebo len nahradíte jedlo alebo dve zdravými smoothie, zvyčajne raňajkami a obedom. Skúste túto diétu vydržať týždeň.

  • Určite sa nezameriavajte iba na ovocie, ale aj zeleninu. Listové ako kel a špenát fungujú dobre. Pridajte jablko, aby ste si smoothie osladili, ak nechcete zeleninové.
  • Dajte si zdravú večeru so surovou zeleninou a chudým mäsom. Bolo by kontraproduktívne sa v tomto období opierať o nezdravé jedlo.
  • Ak zistíte, že máte hlad, na potlačenie hladu si dajte viac džúsu, vody alebo občerstvenia ako mandle alebo sušené ovocie.


4. Do svojej stravy začleňte čisté stravovanie.
To znamená väčšinou nespracované potraviny, ktoré neobsahujú konzervačné látky a prísady. Zahrňte čerstvú zeleninu, ovocie a biopotraviny a nedávajte pozor na nič umelé, ako sú sladidlá a farbivá. Takto zabezpečíte, že budete jesť jedlo v najprirodzenejšom stave, ktorý je pre vás najzdravší. 

  • Vždy si prečítajte štítok, aby ste skontrolovali prísady. Ak niečo nemôžete vysloviť, vyhľadajte to. Môže to byť odborný termín pre niečo dobre známe a nie škodlivé. Ak je zoznam prísad preplnený položkami, ktoré nie je možné rozpoznať, vyhnite sa ich nákupu.
  • Nakupujte na celých trhoch s potravinami alebo na farmárskych trhoch. Toto sú najlepšie miesta na nájdenie jedla, ktoré je najbližšie k jeho prirodzenému stavu.
  • Vypestujte si vlastnú produkciu. Nie je nič ekologickejšie ako niečo, čo sa pestuje vo vašom vlastnom dvore. Vyskúšajte zeleninovú a ovocnú záhradu ako prostriedok, ktorý vám pomôže sledovať, čo sa vám dostáva do tela.
  • Vyrábajte si veci sami. Nájdenie receptov na šalátový dresing, zmrzlinu alebo dokonca detskú výživu vám pomôže zistiť, čo vaša rodina jesť.

4. Vykonajte zmeny v životnom štýle, ktoré podporia zdravé bývanie. Cvičenie a zdravé stravovanie sú najúčinnejšími spôsobmi, ako schudnúť a udržať si ju. Porozprávajte sa so svojím lekárom alebo navštívte odborníka na výživu, ktorý vám pomôže s učením sa chýb, ktoré by ste mohli robiť, a s navrhnutím plánu zdravia, ktorým sa môžete riadiť.

  • Vyvarujte sa nárazovým diétam, pretože poskytujú iba dočasné výsledky. Najlepšie je naučiť sa dlhodobo zdravšie návyky.
  • Buďte trpezliví pri chudnutí. Rýchle chudnutie neznamená, že ste to zvládli tak, aby to vydržalo. Zamerajte sa viac na zdravý životný štýl ako na rýchle chudnutie.