Vyskúšajte Detoxikačnú vodnú diétu

14.10.2020


Vyskúšajte krátku detoxikačnú diétu zameranú na pitie vody naplnenej zeleninou a ovocím.
Nakúpte si do svojich vôd vodu a ovocie, ako sú uhorky, melóny, jahody, lístky mäty a iné byliny, rôzne citrusové plody, jablká a ananás.

  • Zvážte kúpu pohárov s viečkami, ako sú murárske poháre alebo poháre s pripevnenými slamkami. Jednotlivé vody môžete pripraviť naraz a uložiť do chladničky.
  • Zelenina a ovocie by mali byť čo najčerstvejšie, rovnako ako voda. Ak ovocie a zelenina začnú starnúť, vyhoďte ich a doplňte.

Rozhodnite sa, ako dlho sa budete detoxikačnej diéte venovať. Takéto príliš dlhé stravovanie bude mať nepriaznivé účinky,Skôr ako začnete s touto diétou, opýtajte sa svojho lekára na možné zdravotné problémy.v tom, že vaše telo neprijíma všetky výživné látky, ktoré bežne prijíma, ako sú vláknina a bielkoviny. Najlepšie je robiť to týždeň alebo menej.

  • Ak máte obmedzenia týkajúce sa stravovania, nemusí to byť dobrý spôsob, ako schudnúť.
  • Ak zistíte, že ste príliš unavení alebo máte závraty, prestaňte s touto diétou a vráťte sa k bežným stravovacím návykom. Vaše celkové zdravie je dôležitejšie ako rýchle chudnutie.

Vložte nakrájané ovocie a zeleninu do vody a dajte na pár hodín do chladničky. Môžete si pripraviť džbán z jedného druhu vody, ktorý vás baví, Ovocie a zelenina môžu po troch dňoch hniť , kvasiť alebo jednotlivé porcie mnohých rôznych kombinácií. Experimentujte a nájdite chuťové zmesi, ktoré vám chutia najviac.

  • Určite nepridávajte žiadny cukor ani iné sladidlo, aj keď to môže byť lákavé. Ak chcete pridať rôzne koreniny, ako je škorica alebo muškátový oriešok, je to v poriadku. Vyvarujte sa všetkého, čo by podporovalo zadržiavanie vody, ako je sodík alebo má kalórie.
  • Odrežte kôru od citrusových plodov, aby ste predišli horkej príchuti.
  • Najlepšie je skladovať ho v chladničke, ale môže sa skladovať pri izbovej teplote až jeden deň.

Pite aspoň odporúčané množstvo 2 litre vody denne. Nepite to všetko na jedno sedenie, ale radšej si dajte po jednej šálke vody v priebehu 9 - 10 prestávok na vodu. To je na doplnenie vody, ktorú stratíte počas celého dňa. Ak je to možné, pite viac vody; 2 litre je minimum.

  • Najlepšie by bolo urobiť to v čase mimo práce a iných povinností, aby ste sa mohli sústrediť na pitie čo najviac čerstvej vody. Ak to nemôžete urobiť, vyskúšajte stravu cez víkend, keď trávite veľa času doma.
  • Počas tejto doby dôjde k mnohým prestávkam v kúpeľni. Zostaňte v blízkosti toalety, aby ste nemuseli ísť na lov, keď dôjde na potrebu.

Počas celej diéty jedzte jedlo bohaté na vodu. Keď budete jesť, nájdite potraviny, ktoré majú vysoký obsah vody. Ovocie a zelenina sú na to skvelé. Vyskúšajte melón, jahody, cuketu, broskyne, paradajky, karfiol, ananás, baklažán alebo brokolicu. Ak musíte jesť mäso, dajte si namiesto červeného alebo bravčového mäsa chudé mäso ako kuracie alebo morčacie mäso. 

  • Kombinujte diétu s obmedzeným príjmom kalórií a vodnú diétu. Pitie 500 ml vody pred každým jedlom a obmedzenie denného príjmu kalórií (1 200 pre ženy a 1 500 pre mužov) môže naštartovať chudnutie a pomôcť diétam úspešne chudnúť až rok.

Pamätajte, že to nie je dlhodobé riešenie. Aj keď vám táto diéta môže pomôcť rýchlo schudnúť, ak váš celkový životný štýl nepodporuje zdravé bývanie, s najväčšou pravdepodobnosťou túto váhu získate späť.